Att va söta men lika som bär va är det å ha?

I dag ringde dom ut mig på jobb, och nu har jag lunchrast. Fy fan vad kul det var att få fara ut och jobba, har saknat alla skruttiga gamling   ar.  Nästa vecka ska jag fixa praktikplats. Och jag som har telefonfobi, är svimfärdig redan. Men om jag ska vara vuxen och få ett jobb nån gång så måste jag ju. sen har  jag också ett annat jobb på g, men det är bara enstaka dagar då och då men lite klirr i kassan tillförs ju. 

I kväll blir det städning för hela slanten, skulle ha städat hela dagen i dag om jag varit ledig så nu får jag göra det på hälften av tiden i stället, för jag vill ha det fint till helgen. Tänkte pimpla vin i morgon och laga en god middag åt mig och älsklingen.
 
Ja ja snart ska jag å städa hos en gamling. Så det blir mycket städande idag. Fattar inte hur dom som jobbar bara med att städa hela dagarna orkar städa hemma också. Fast dammsugning är ganska kul när man hör hur allt skräp åker in i slangen hehe. men diska och tvätta är det värsta jag vet, bläää.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0