halloween/hannas 20- årsfest

I lördags hade vi kombinerad haloweenfest, födelsedagsfest hos mig. Det var hur kul som helst. Här kommer lite bilder som Stefan har tagit. Kommer nog fler från andra fotografer sedan. Jag ser ut som en tok på varje kort, hahaa... Men kul hade jag som fan!

image2
Hanna i öltagen

image3
Jesper, Josefin, Viola och Kalle (?) Ture i mitten

image4
SnyggStina

image5
Polisinspektör Anneli har fångat en gangster

image6

image7

image8
Ett spöke och en polis

image9
Rockbruden Chester

image10
Läskiga killar

image11
Fullsatt soffa

image12
Japp, Singstar hela kvällen

image13
Myspys, fast jag ser inte så glad ut

image14
hmmm...

image15
Polarna

image16

image17

image18

image21
Vet inte vad Stefan siktade på här egentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är!

2007-11-08 @ 14:48:53
Postat av: Ss

Hey! kul med bilder :) skicka till mig sen på msn..!
[email protected]

2007-11-08 @ 19:21:15
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Men åh vad jobbigt att nån skriver att jag är söt och sen inte skriver vem det är, jag är en sån där som blir tokig på om någon hälsar och jag inte vet vem det är. Så om du ser det, skriv gärna vem du är :P Ja jag är smått neurotisk :)

2007-11-14 @ 00:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0