Nattsudd igen

Fan jag KAN inte bli trött på kvällarna nu för tiden. Jag har låtit bli att slumra på dagen och vart i gång sen sju i morse, och ändå är jag pigg som en lärka. Snackar skit på msn med andra nattsuddare, tom på andra sidan jorden.
Den där äckliga känslan av att jag måste göra något kvarstår. Vad fan, jag är arbetslös i Kiruna, om jag är det länge till kan jag ju lika gärna dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagarna. Och på af och ungdomsaktiviter tror dom att  man är en jävla skitunge som inte vill jobba. Jo jo jag är utan pengar och tvingas leva på andra bara för att jag är lat och vill supa.

Fast lite sprit hade inte varit fel. Låtsas som att livet blir roligare med sprit fastän det inte blir det, utan bara blir så otroligt mycket tråkigare och jobbigare när man ser fyllebilderna sen och undrar vad fan man sa till den och den egentligen.

Ja jag vet, "gör nåt åt ditt liv då" säger ni, och det är ju det jag tänker.... Snart... När jag vet vad jag vill... När någon gör det åt mig... BLÄ!

Jag bara gnäller, men de som trots allt läser min blogg vet ju det så ni behöver inte störa er. Jag är en gnällig jävel just nu.
Och så är jag allmänt förvirrad också. News flash.

Jag behöver någon som jag kan prata om allt med. Och den människan har övergett mig. Eller ja jag har ju en massa vänner och M och så, men denna underbara människa fattar allt man säger och har alltid något bra att säga så att man mår bättre. Men nä hon har helt försvunnit från jordens yta. Det är ju trist eftersom hon som jag har förstått skulle behöva prata också, men jag duger väl inte längre.

aja försöker uppmuntra mig med lite youtube favoriter. Dessa har jag kollat på mången gång när det gick på SVT.






Kommentarer
Postat av: Emma

Man kan ju faktiskt inte tvinga fram att veta vad man vill syssla med resten av sitt liv... Tid är det bästa (och tråkigaste och långsammaste) som finns.

2007-11-15 @ 13:31:05
URL: http://blog.bahnhof.se/wb785

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0