Fastetid

Är det för mig. Har kört i gång en sex dagars vitaminfasta. I dag är andra dagen och jag mår jättekonstigt. Sitter här med mitt örtte och yrar.  Men jag tror det är bra för mig, har gått upp en jäkla massa i vikt, ätit massa skit hur länge som helst nu så det är nog dags för en utrensning.
Efter fastan ska jag försöka att bara äta snarra på helgen, och vara ute mer och motionera. Ni lär väl få höra mitt gnäll eller min lycka beroende på hur det går :P
Ja annars händer det inte så mycket, måste dragga på jobbet i dag och lämna in min rapport, och ringa arbetsförmedlingen för en ny tid. Och så måste jag fixa intyg från jobbet, hur man nu gör det. Jag får fråga chefen när jag far dit i dag.

I går köpte vi PS2 och singstar. Hur kul som helst, hehe. Så nu är det skrålande för hela slanten här hemma. Skrålande och yrande. Om folk skulle se mig n'r jag spelar singstar och dricker grönsaksjuice, hoho..

Gud vad jag är sugen på chips...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej.
Jag lider med dig. Har också börjat med den där vitaminfastan:( Guud vad jobbigt. Jag brukar klara att hålla igen, men denna fastan är ju hemsk.
Jag har 2½ dag kvar.
Hur går det för dig? Hör av dig så kan vi snacka lite och "peppa" varandra:)
Kram Malin

2007-10-06 @ 14:58:49
Postat av: elisabeth

hej!
om du kollar igen, kan du bara skriva vilken malin du är då, för jag känner ett par styckna :P

2007-11-02 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0