I dag

är det lördag. Ska äta tacos hos E och R i kväll. Myspys!

Just nu irriterar jag mig på min kära sambo eftersom han vägrar stiga upp trots att han har lovat att göra det så att vi kan börja städa. Jag är också irriterad över allt stök. Jag var ju så duktig i det senaste inlägget, men nu är det dags att vara duktig igen. Sen stör jag mig på mig själv och M , att vi inte kan hålla efter när det väl är rent.
Jag stör mig på en hel del saker i dag. Men det finns ju roliga saker att tänka på också. 

   T.ex. som att jag åker till Umeå i morgon och hämtar Trillian. Trillian är alltså vår blivande storpudelvalp. Fast namnet kan ändras fortfarande, vet inte hur hon ser ut klippt osv. Men än så länge känns namnet superrätt.
Trots att alla som hör det antingen gör konstiga förbryllade miner och säger ok..... eller tycker det låter som ett killnamn. Det bryr jag mig inte i för jag älskar namnet, och jag älskar boken där jag hittade det. Och i boken är det faktiskt en cool tjej som heter så. Så det så!

I övrigt har jag mest jobbat jobbat och slösat en massa pengar. så det går jämnt ut. Kommer få en jäkla bra lön i april pga påskjobb och övertid, så då ska jag beställa lite nya kläder. Inte för att jag är någon modetönt utan för att mina kläder håller på att gå sönder. Jag är less på att gå omkring i urtvättade och i vissa fall håliga kläder.
Känns som att det är dags att förnya garderboben...

Ja nu ska jag sparka den där karln ur sängen.

Puss


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!

2008-04-05 @ 09:03:47
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0