Redan torsdag

Gud vad veckorna går fort, fastän det i bland känns som att en dag är en vecka.
Blir mycket bloggande på dessa nattveckor. Är för trött för att göra något konstruktivt så har mycket tid att sitta här...

I dag var jag faktiskt på stan en sväng. Var bra och nyttigt att få uimgås med Stina en sväng. Tänkte kolla julklappar men det slutade med att jag köpte sminkborstar och örhängen för 330 spänn. Till mitt försvar var det faktiskt 25% på sminkborstar på kicks. Okej, jag ångrar mitt köp. Vad fan skulle jag köpa svindyra sminkpenslar för? Jag har ju klarat mig utan i de typ 8 år jag sminkat mig. Men det är ju så kul att trixa och greja när man ska ut! Usch vad ytlig jag är.

Jaoo, sen har jag mest slöat och långprommis blir det snart på väg till jobbet.

Vet inget mer egentligen, ska gosa med valparna innan jag far.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket för gratulationen! :D Jag fyllde dock år den 1a :P

Kram kram!

2008-12-05 @ 10:18:28
URL: http://elkurr.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns Kicks i Kiruna? När kom det dit? Tänk vad mycket man missar på ett år.. alldeles för jävla lång tid.

2008-12-05 @ 13:59:53
URL: http://www.emsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0