Söndag igen

Usch och fy vad veckorna gått fort. Söndag igen! Har inte ens sett nå lucior i går och glömt att tända tredje adventsljuset i dag. Man hinner inte med.
I fredags var det 40- årsfest. Skitkul, men som vanligt fick vissa (och jag) i sig lite för mycket alkohol. Bålen Göran gjorde gick inte av för hackor. Typ som Fun light, 1+10 och då kan ni ju gissa vilken del som var läsken.

I dag bjöd klienten jag jobbar hos på supergod middag. Så nu sitter jag och jäser som bara den.

Längtar till januari för vet ni vad, jag ska börja plugga! Blev antagen till sjuksköterskeprogrammet på distans från LTU. Första veckan börjar 19 januari och då ska man dit och gå på introduktion och nollning osv. Fy vad läskigt men kul på samma gång. Är inte så bra i såna där supersociala sammanhang när man ska göra en massa konstigt med folk man inte känner.... Usch... Men det blir säkert kul. Alltid kul att lära känna nytt folk.

Nu blir det snart sovdags för jag jobbar i morgon, men har tagit ledigt resten av veckan så sen jobbar jag inte förrän nyårsveckan, skönt!

Och snart kommer Emma! :D:D Och sen kommer alla andra saknade! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis :D Är det 3 år?

2008-12-15 @ 05:46:33
URL: http://therance.blogg.se/
Postat av: Emma

Nollning är det bästa man kan vara med på...

2008-12-15 @ 12:48:27
URL: http://www.emsvardag.blogspot.com
Postat av: Bålsta-Emma

Grattis gumman! :D Vad kul att du ska bli sjuksköterska! Jag hoppas att allt går bra och att du trivs :D

2008-12-15 @ 19:56:44
Postat av: Anna

oooh, vi måste på safari och äta ciabatta med kyckling blev så jääääkla sugen nu på en sån!!!!!!

2008-12-16 @ 22:55:07
URL: http://missnillot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0