Wii fit ska göra mig till en bättre människa

Jag har upptäckt att jag är fetare än vad jag trodde, och at jag har jäkligt dålig balans. Jag suger på att nicka fotbollar och åka slalom. Så nu ska jag träna på min bräda som jag fick i julklapp. Men lite deprimerande var det när jag hade gjort min MII och gjorde bodytestet, då svällde mini-Elisabeth upp som en boll och jag fick höra att jag ska akta mig för metabolic syndrome. Dags att börja leva hälsosamt med andra ord. Nog för att Anna har köpt chips som jag sitter och äter nu. hahaha....

Har varit en trevlig jul. Så här såg lill-Emil ut när tomten kom:



Jag blev bara lite rädd.
Var ut på juldagen, fast for inte på krogen utan stannade med pojkarna och pratade tv- spel, snoppsmaker och andra intellektuella frågor.
På annandagen hade jag och Anna våran födelsedagsfest. Det var hemskt trevligt och mycket roligt folk. Krogen innehöll buggande och diskodansande och drickande av äckliga drinkar. Men mycket roligt var det.
Så här såg vi ut:



I dag har vi käkat tårta och jag fick lite presenter, bl.a alkoholhaltiga drycker, ett jättefint halsband och presentkort. Har dessutom mått bra hela dagen, var mycket mer bakis i går. tackar Emmas studenttips för mitt välmående såhär dagen efter.


Anna springer och äter chips med dip. Hon behöver gå upp lika mycket som jag behöver gå ned enligt spelet. Hohoho...

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blir det fest för jämnan! :P

2008-12-28 @ 00:12:32
URL: http://www.emsvardag.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, finns det snö någonstans så är det hos er :P Är så avis, här är det bara lite puder som ligger på marken :'( Hur mycket snö har ni?

2008-12-28 @ 15:23:13
URL: http://elkurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0