Helgerna slut, dags att skärpa sig

Alla dessa helger och fester har fått mig att känna mig konstig. Varför skulle du komma och få mig att vilja förstöra allting? Om så bara för en minut så kändes det så. Vad fan?
Och det har varit mycket fest och mycket ätande, som för alla andra antar jag. Min födelsedagsfest och juldagen var skitskojj, nyårsafton spenderade jag med att arbeta 21 timmar, och så nu i fredags var det dags igen. Axel fyllde år och det var jag, Anna och grabbarna. Vi drack sprit, gick till Babylon för en gångs skull, dansade och hade skitkul. Förutom att en person jag knappt känner helt oförklarligt och plötsligt var otrevlig och satt och viskade med sina kompisar... Eh va? Bortsett från det och de skamliga förslagen från snuskgubbar och australiensare så var det skitkul.

Har jobbat en del också, det känns bra. Har börjat som personlig assistent, där var jag hela nyår, och så är det ju hemtjänsten. Men känner mig ganska less på tanterna där. Allt ska göras på deras sätt eller inget sätt. Men men vårdtagarna är ju gulliga och jag får ju pengar så :P Och nu har ett företag som heter Caliptus ringt så jag ska väl få börja visa upp produkter och dela ut smakprov i butiker. Det tycker jag är kul, få stå och prata med folk hela dagen.

Nä nu ska jag börja leva, och ta tag i allt som behöver göras. Min börs försvann ju för nån dag sen så måste fixa nytt visa och nytt leg. Suck! Jag kan inte förstå hur det försvann, det var på dagen och jag var nykter, bara så att ni inte tror något annat :P


Nå niin, ha det bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0