Love is touching souls...

Hallå!

Här sitter jag framför datorn och funderar på om man har något kul att skriva. Egentligen har jag inte det men eftersom jag skriver mest för mig själv och inte för att nån ska sitta och läsa och tycka jag är cool skriver jag i alla fall. Har motionerat mycket i dag, och ätit mycket frukt och grönsaker, applåder till mig! Min sundare livshållning känns ut att gå bra. Jag började ju med den i morse och ännu är jag inte sugen på karra, hahahaa.

Jag är sur på facebook just nu, det står att jag har två meddelanden men inte fan kommer man in i inboxen, jag är sjukt nyfiken. Men är säkert bara något äcklig kedjebrev som vanligt. Fattar inte att vuxna människor sitter och skickar vidare massa fjantmail som hotar med otur i tio år om man inte skickar till trettio personer inom fem minuter... Tom till mobilen skickar folk sånt. Usch. Så om någon av mina vänner som brukar skicka kedjebrev ser detta, snälla, skippa mig nästa gång!

Nu sitter jag här och skrålar med Joni Mitchell, som för övrigt står för dagens myslåt, eller årets och evighetens myslåt: A case of you... Blir aldrig less på den!

I lördags blev man full igen. Att jag aldrig kan hålla mitt ord :S Aja kul var det ju, lite nya bekantskaper samt mys med de gamla :) Aja jag skriver säkert mer snart, är på skrivhumör, men jag håller på med annat livsviktigt just nu...

Dagens må bra låt: Love grows (where my Rosemary goes) med Edison Lighthouse

Dagens grej: Mer och mer arbete för mig :D

Dagens besvär: Har ännu inte orkat städa bort julpyntet. Är less på tomtar och stjärnor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0