Datornörd

eller internetnörd. Det är jag det. Är nog lite beroende. Så fort man inte har annat att göra (vilket är rätt ofta), sitter jag vid datorn. Kollar samma sidor och lyssnar på samma musik.
I dag har vi prommat, vartpå stan och köpt en ansiktsburk och lite vin. Tacos till middag, mums!
Sen drack jag och Anna ett glas vin och kollade nån film jag inte ides engagera mig i.

Nu sitter jag återigen vid datorn.... Jag och Anna googlar på folk och snokar på facebook. hahaha. 
Är så roligt när hon är här. Skrattar nog aldrig så här mycket. Sata stördunge som hon brukar kalla mig.
Glömde dagens höjdpunkt. Anna sprutade Ramlösa ur näsan när vi satt och åt.

Det var Jordgubb/Limesmak.



(nej jag smakade inte)

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

hehe, de var tider de!! tror att spruta ramlösa ur näsan ska att bli min nya raggningsmetod, och medans jag gör det ska jag säga "min farsa är rik så... ska vi hångla?!" faan va jag är smart!!!

2008-09-11 @ 10:46:29
URL: http://missnillot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0