Frågor och svar

Har skittråkigt i väntan på att en viss person ska sluta spela tv- spel och följa med mig ut så jag snodde detta formulär av Ann och tänkte fylla i det. Inte vet jag om det är intressant direkt, men tidfördriv åtminstone. ¨

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Hemnyckel, mammas och pappas nyckel, cykelnyckel. alltså tre. Och ett snusmumrikhuvud.

Äger du en iPod?
Nej

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror väl på hur mycket jag vann. Resa tror jag är första grejen. Till något varmt ställe och så till England. Som jag längtar dit... Om det var supermycket pengar skulle jag köpa hus, och dela med mig till mor och far och syrrorna. Samt sätta dom på nåt bra ställe och leva på räntan.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
hmm... nä jag tror inte det.

Vad åt du till middag?
I går åt jag fiskgratäng och potatis. Har inte hunnit i dag.

Kan du vissla?
Jo, men inte busvissla.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jodå men det var längesen.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja det tror jag nog, men det får dom väl göra om dom tycker det är givande.

Tittade du på tecknat när du var liten
Jo, och när jag är stor (?)

Hur många syskon har du?
Två systrar.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kunde alla sånger i Moulin Rouge. Kan nog alla repliker i första avsnittet till QAF...

Äger du några band-t-shirts?
Har några stycken, typ Kiss och Ramones.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

Fyra

Har du gråtit offentligt?
Ja, tyvärr.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill pierca mig i läppen, men törs nog inte. Jag vill tatuera mig men kommer nog aldrig hitta någon som jag litar på ska göra det snyggt nog. Och så törs jag nog inte.

Vad har du för väder?
Jag har väl inget eget väder men ute är det sol.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Eh ja vad har tatueringar med saken att göra? Bara han inte är nazist och har en massa hakkors och 88 och sånt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Väldigt varierande...

Äter du frukost dagligen?
Ja 99% av mina morgnar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Väldigt sällan...  

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?

Nä men vi fick sluta tidigare ganska ofta för att jag fick hysteriska skrattanfall.

Vilken är din favoritfrukt?

Jordgubbe, fast det är kanske ett bär. Ananas är gott också.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja ibland..

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
21

Vad var det senaste du åt?

Bulla hos Elin

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Jag har aldrig tänkt så, kommer nog överens med de flesta oavsett kön.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte fan vet jag. Tyckte väl tantnamn var fina.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Tror jag ändrar ganska ofta under natten.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Tänker inte i de termerna så antagligen är jag inte det.

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
I bland, men då brukar jag ringa själv.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

Sanna historier om utnyttjade barn och sånt.

Tycker du att du är attraktiv?
Bevisligen så är jag ju det, vad jag själv än tycker.

Vad är du allergisk mot?
diverse djur med päls, gräs, björk, mögel och Kiwi.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

I bland när jag tänker på det.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Lars- Muhammed och Fatima- Greta 

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
circumstance... she would have us all mate with muggles... or

Vad har du på dig?
Mys t-shirt och gröna byxor. .

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Tror det var Looptroop eller Juno soundtracket.


Kommentarer
Postat av: Therese

Känn dig inte ensam :P Jag är inte vegan längre, även om jag vill (öh...). Men det är ändå lite krävande att vara vegetarian/vegan. Oftast är tyvärr kött det "enda" alternativet om man har bråttomt, är trött osv. Fast jag överdrev såklart direkt och hoppade till att vara vegan från köttätare, det känns som att det är så sjukt mkt att tänka på. Vad saker som schampoo och allt möjligt innehåller.

Nu äter jag kött, men vegetariskt så mycket jag kan. Hoppas att jag en dag bara äter vegetariskt, men det är ändå en liten omställning och jag kör på att ta det lite i taget, känns mer hållbart då. Tycker det är lite "krångligt" att laga vegetariskt när man inte är van vid det. Ideérna lixom torkar ut direkt :S Speciellt när man har en sambo som också vill äta vegetariskt men inte tofu, quorn, grönsaksblandningar och liknande. Vad finns över lixom, bönor och ris? :P



Hur gick det förresten med beach 2008? :) För mig gick det sjukt segt i början. Gick tom upp flera kg, typ 5 tror jag! Men nu ligger jag på -7 kg. Så det är "bara" 28 kg kvar. OM jag lyckas blir det nog Beach 2035 för mig ;)

2008-07-22 @ 20:50:47
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0