Gamla och nya tider

I dag är det strålande väder ute. Har varit på stagga och fikat, hälsat på kära mor och far och sen vart till BK och tränat med vovvarna.

Sitter nu och lyssnar på mina nuvarande favoritlåtar och tittade på gamla foton. Eller ja inte så gamla men de äldsta mobilbilderna jag hittade är två år.
Här kommer ett urval:
Gullig kisse som strök runt på vårt hotell i Fuerteventura.

 Solen och palmerna... vill tillbaka

Älskade syster och Matheus. Snart kommer de upp och nu är han mycket större :)

 Min favvo på moster och Matheus

  En lite smalare version av Elisabeth

 Ja, knäppgenen har gått i arv till nästa generation. Underbara systerdottern och jag

 Man ser alltid gladast ut på festbilder :P Kanske lite över ett år sedan.

Ja minnen minnen...




Remember yesterday- when it all seemed to be so easy. Think about that today when we all seem to worry so much about tomorrow
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0