Hormonkärring?

Stina och Johan gick just härifån. Vi har ätit middag och myst framför the Notebook. Verkligen mysig film, men inte ens när vad hypen om den påstår. Har hört om denna film överallt känns det som.
Men fick ändå grina lite grann. Vet inte vad det är med mig, jag gråter hur lätt som helst nu för tiden. Undrar varför det är så? Nej, jag är inte gravid eller nåt sånt om det var någon som började fundera.
När jag såg I am legend bölade jag som om min morsa hade dött, när det där hemska hände med hunden. Ska inte spoila för mycket om någon inte sett den, och om du inte gjort det så är den faktiskt bra. Sen såg vi den en andra gång med Stina och Johan och då gick jag ut i köket när det hemska skulle hända och då stod jag där och bölade. Haha!
I bland kan jag sitta och kolla på nå skittöntigt på tv, typ sjunde himlen eller extreme home makeover och börja gråta.
För att inte tala om Sjukhuset på tv3. När någon föder ett barn på tv så behöver jag snyta mig ganska rejält. '

Ja voi voi vilket miffo man är...

Annars har jag badat för första gången i sommar i går. Var i Alta och badade och sen var det bastu och en kall öl... mmm det var härligt.
I dag har vi vart till Syväjärvi och simmat över sjön och tillbaka. Skithärligt. Om det är fint i morgon ska vi ha picknick med Elin och Rikard. Just nu ser det ut molnigt men det kanske hinner dra bort över natten.

Nå annat vet jag inte, åker till Norge över helgen. Ring om det är något.

Puss






Kommentarer
Postat av: Emma

Jaadu, jag har ingen aning om hur du har kunnat missa henne :P Hon är ju överallt numera med "I kissed a girl".

Idag fick jag paket från Japan med äkta japansk soya, riskakor, bönmarmelad, tidningspapper (egentligen bara fyllnad men oj så skoj för Emma :D) och en liten portmonnä. Supersöt! Ska lägga upp en bild på bloggen senare när jag har tillgång till min mobilsladd.

Nä, nu ska jag sova. Tjingeling!

2008-08-06 @ 23:56:04
URL: http://elkurr.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjena. Det är samma lösen som till viktbloggen (som f.ö. är nerlaggd... Den finns kvar men uppdaterar bara vanliga och "privata").

Säg till om det inte funkar så kan jag maila =)

2008-08-12 @ 00:47:40
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0