jao jao

Tja!
Nu har syrran med familj varit upp och åkt hem. Underbart att se dem igen, och speciellt Matheus som man inte fått busa med sen i december. Gud vad ungar växer fort!

Har också hunnit med en minisemester till Skellefteå. Jättemysigt, och nyttigt.  

Har även hunnit göra bort mig en del. Hoff hoff har varit för mycket festande på sista tiden. Ska inte dricka mig full när man är deppad och fundersam, då blir det bara pinsamt. Men nu mår jag bättre, har pratat och pratat och så vidare... Ja jag vet inte vad det blir av detta liv, finns så många alternativ.

Nu är jag hemma i stan igen, skulle jobbat men brukaren åkte bort så jag får vara ledig, dock inte så skönt, hade behövt ha något att göra. I dag har jag vart på stagga med Elin och sen fikat hos Elin och Rikard med Madde och Lisa. Kul att träffa Lisa, det var väldigt längesen nu. Prata minnen... hehehe...
Om jag hade vetat att jag skulle vara ledig hade jag stannat i Överkalix och umgåtts med Anna, är ju marknad nu. Fast det var kanske lika bra att jag skippade det, för då hade det blivit än mer alkohol... voi voi börjar bli alkisvarning här snart. Närå så illa är det inte, men ganska.

Nu ska jag snart fara på ICA och köpa Ben&Jerry glass. mums. Måste hämta min mobil också som jag glömde hos Elin. Typiskt mig.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0