Drömmar

Kunde inte somna efter filmen Dorothy Mills som vi kollade, så nu sitter jag och nattsuddar och drömmer. Filmen var för övrigt hyfsat bra. Trodde dock den skulle vara skitläskig men det var den inte. Var bara bruden som såg läskig ut i början.
Kikar lite på ringar, börjar vara dags att bestämma sig snart. Hittade min drömring, oh jag har aldrig sett en så vacker ring. Det är ju synd att den kostar runt 40000 : - ... Haha skulle få skita i bröllopet och bara köpa ringen, och äta blodpudding resten av året. Så nä jag får nog leta vidare...

Men här är den i alla fall, visst är den underbar?



Jaja, tur att man inte är så materialistisk... host host...  En dag när vi blivit rika på min sjuksköterskelön ( haha!) så ska jag ha en sådan här på fingret.

Slänger in en bild från leklandet från när syster och Matheus var uppe. Rätt längesen nu men jag har ju som sagt inte varit så flitig på att uppdatera bloggen.,.. Rebecka som hoppar, Emil och Matheus i bakgrunden, mina sötnosar :) :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0