Jag är tillbaka!

Åtminstone för ett eller två inlägg haha. Tror anledningen till att jag inte uppdaterat på månader är för att jag inte har suttit så mycket vid datorn och lyssnat musik. Av någon anledning är det när jag lyssnar musik som jag blir mest sugen på att blogga. sen så har jag förstås varit  slö också.

Ja, skolans första termin kom och försvann med stormsteg. Klarade alla tentor utom en liten i näringsfysiologi. Sommaren har jag jobbat bort, och varit på en del hundutställningar. Höjdpunkten var så klart Elins Möhippa sista helgen i maj, och  hennes och Rikards bröllop den fjärde juli. Då var jag och Madde brudtärnor och det var underbart och kul!

Men nu sitter jag och planerar mitt eget bröllop!!! :) Det trodde ni inte va? Nä men det är klart att förhållandet har gått upp och ner och jag har varit förvirrad som jag är med allt annat, men vi har ändå funderat länge och vi känner verkligen att vi vill leva i hop och bilda familj och se framtiden an tillsammans, så vi bestämde oss för att göra slag i saken :)

Anndagjul i år smäller det. Ett riktigt vinterbröllop med andra ord. Elin och jag har börjat pyssla med inbjudningskorten i går, och vi har en del kvar att göra, men planeringen och fixandet har tagit fart åtminstone. Blir ett hyfsat litet bröllop med närmaste släkten och våra nära vänner. Problemet var bara att man har så många nära vänner och släktingar, så det slutade på mellan 50- 60 personer i alla fall. Vi får se hur många som kommer :)

Ja det är väl vad jag kommer att syssla med, förutom skolan så klart, de närmaste månaderna. Skolan ja, ska bli så kul att börja igen, i höst ska vi få göra mycket fältstudier och även börja praktisera lite. Lite nervöst men skitkul ska det bli!

Nu ska jag snart ta en långis med hundarna och sen gå på nattjobb, men nu ska jag försöka uppdatera lite oftare här, och sätta in lite sommarbilder.

Kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas innerligt att jag kan komma! :)

2009-08-26 @ 19:44:49
URL: http://www.emsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0