Solig lördagmorgon :D




I dag är det faktiskt sol ute. Visst ser den häftig ut i "närbild"? Ska snart bege mig ut i skenet av det där stora gula som snart försvinner för oss som bor längst upp i detta land. Den kryper längre och längre ner och till slut orkar den inte ens kika fram från horisonten. Det är bäst att ta tillvara på tiden vi har tillsammans innan det är försent...

Jag har vart svinduktig hela denna veckan. Mitt nya, mindre onyttiga liv går som på räls. Har inte ätit en enda godis eller kaka eller en droppe läsk på hela veckan. Fy fan vad bra jag är! Kanske jag kan hålla mig denna gången så jag hinner gå ner några kilon till bröllopet? Jo det är klart jag kan! Prommar mer också och funderar på att köpa gymkort. Men nöjer mig med Wii fit så länge, för jag har så dåligt med pengar, dessutom börjar det vara kris med synen, hade behövt nya glasögon och linser...

I dag blir det faktiskt godis till kvällen, men jag ska köpa torrkött och morötter i stället för godis. Jag är faktiskt inte sugen på riktigt karra, och jag tror om jag börjar nu bara för att det är helg så är det kört igen. Så har det varit alltid tidigare vid mina försök till sundare liv, haha...

Nå nu ska jag ut och i väg. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0