Spyor och elände

I går när jag vaknade mådde jag så dåligt, och sen låg jag och spydde hela dagen i går. Trevligt. Hatar magsjuka, har inte haft det på skitlänge (ja sånt kom det också), så det blev som en chock. Gör ju så ont så ont att ligga och spy när man inte får i sig nåt. Men nu i dag känns det bättre och spyandet har slutat. Blä, först fick jag feber och förkylning och sen magsjuka, nu får man hoppas jag är frisk ett tag.

Hittade denna hos Therese och har inte så mycket att göra (vågar inte röra mig utanför lägenheten ännu)..

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om du har ett namn som börjar med samma bokstav som mitt får du inte ge samma svar som jag gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du?:Elisabeth
2. Ett ord på fyra bokstäver: Evig
3. Flicknamn: Elsa
4. Pojknamn: Elis
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Ebenholtz-svart (Finns det inga färger som börjar på E?)
7. Klädesplagg: Espadrillos
8. Mat: Enchiladas
9. Sak i badrummet: EeePC (Mattias minidator brukar följa med honom på toa, haha!!)
10. Plats/Stad: Enköping
11. En orsak att vara sen: En ilsken ekorre attackerade mig på vägen hit.
12. Något man skriker: Kan faktiskt inte komma på nåt vettigt... "E du dum i huvet?" kanske om man blir arg...
13. Film: E.T.
14. Något man dricker: Elvis the king (ja det är faktiskt ett vin)
15. Band: Electric light orchestra
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Ekvägen
18. Bil: Eagle (fanns tydligen en sån i USA förut)
19. Sång: Eternal Flame med Bangles
20. Aktivitet med mer än en deltagare: En eldig tango


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, visst var det svårt? :P

2009-02-16 @ 15:44:48
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0