Pepp

I morse var jag seg och trött som aldrig förr, nu är jag riktigt peppad! På björkis träffade vi min kära kollega Anna och hennes karl Göran och vi bestämde oss för att luncha tillsammans. Då kom vi in på ämnet gymkort och träning, och det hela slutade med att jag tog ett gymkort på nautilus. Eller ja, jag ska ta det när jag lämnar in papprena i morgon, för då ska jag och Mattias börja lite lugnt. Är skitpeppad och träningssugen, när Anna kommer hem från byn sen så ska vi gå på gruppträningar och gå och simma, åtminstone ett par ggr i veckan. Ser framemot spinning, afrodans och yoga :D

Siktar inte för högt dock, för jag vet om jag börjar som ett psyk nu med träning så blir jag less superfort, så jag ska försöka ta det lugnt i början. Dessutom är ju inte kondis eller styrka den bästa så jag får bygga upp det lite stegvis hahaha.


Nu ska jag strax gå ut med vovvarna i snön och sen försöka plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0