Plugg, Mcdreamy och snö snö snö



Jahapp, andra dagen av fältstudier avklarad, nästa vecka ska jag vara tre till. Har haft ett par bra dagarm men tyvärr har det vart väldigt lugnt på avdelningen, inga sår och inte så mycket att göra som har med kursen att göra. Få se om jag får vara med på såromläggningar nästa vecka. Då ska vi även bedöma kost och näring och trycksårsrisk hos en patient.

Har träffat mycket trevligt folk, och en och annan Dr Mcdreamy... Vaddå jag tittar ju bara, det är något speciellt med unga, kunniga och trevliga läkare ;) Men så klart ingen som går upp emot mitt egna gruvtroll :D

I morgon börjar vi med rapporter och uppgifter, får väl promma i snöstormen till parkskolan, har kommit hur mycket snö som helst... Blåsigt och jävligt är det också, usch och fy.

Ja nu glor vi på tv, har vart med Malin och Stina och kollat Grey's i kväll, alltid kul att träffas, dock blir det alltför sällan i perioder. Jag är så svamlig så behöver dem för att få lätta på trycket i min knasiga hjärna i bland, hehe...

Nå nu är det Fråga Olle dokumentär, mycket intressant ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

dom där mcdreamy läkarna lät väldigt intressanta ut;) singlar? kolla om dom har ring på fingret!!

2009-10-07 @ 23:35:09
Postat av: Elisabeth

Vi får inte ha ringar på sjukhuset pga hygienen så det blir svårt haha. Får väl fråga :P

2009-10-08 @ 08:53:15
Postat av: anna

ja just ja. men fråga dom, så kan du ju säga att du har en singelkusin i umeå som börjar bli lite ensam nu under dom här kalla höstkvällarna;) du vet ju hur min smak är, litar på dig;)

2009-10-08 @ 16:05:20
Postat av: Frida och Edvin

saknar dig, var rädd om er kram

2009-10-10 @ 16:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0