Sur

Fy fan vad sur jag blev när jag läste annonsbladet. Det är tydligen tjejkväll i kväll, och intersport har 15% rabatt på alla träningskläder, och en sportbh på kampanj som man får en vattenflaska med. Vet ni vad jag handlade i går? Träningskläder! Och sport- Bhn med rosa bandet! För 1000 spänn!!! Jag, Elisabeth Nilsson handlade träningskläder för 1000 surt förvärvade och sparade pengar! Och i dag är det rea! Nog för att det inte skulle sparas så mycket, men varje slant är värd mycket för en student. Och så hade jag velat ha en rosa bandet- vattenflaska :(

Tänker inte gå på tjejkväll på stan idag. Det är en protest! Och så har jag slösat upp alla mina pengar på hämtmat och träningskläder den senaste veckan...


Kommentarer
Postat av: Frida och edvin

Förstår dig:(

2009-10-30 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0