Trött trött trött

Skulle ha varit på park och pluggat nu. Jag satte klockan på åtta och snoozade. Och snoozade. Sen tror jag att jag slog av larmet för jag vaknade igen strax efter tio. Hoff är ännu helt seg och trött och måste fixa en massa i dag.

I går hade vi tenta. I mikrobiologi, immunologi, infektionssjukdomar och rörelseappareten. Logiskt och bra va? Mikrobiologin och infektionssjukdomarna kändes som jag kunde rätt bra, men rörelseapparaten och immunologin var en smärre katastrof. Gissade som bara den på ben och muskler, tydligen så gjorde andra också det så Rolf lär ha roligt vid rättningen.

Nä nu ska vi fara och köpa fiskmat. Sån där dom äter och inte ruttnar på botten, för det hände nyss och vi fick nitrit i vattnet och fiskarna höll på å dö. Vi lyckades dock rädda alla förutom den stackars algätaren Arne. Han mötte sin skapare i toalettstolens grymma virvlar av död. Fast vi får hoppas han såg ljuset på andra sidan tunneln...


Jag testade webcamen i går. Har inga nya bilder på mig, bara de här fula suddiga haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0