Yay!

Kunde inte hitta på en rubrik. Blev ingen omvårdnadstenta i dag i alla fall, fattar inte hur jag kunde försova mig till en tenta ?? Hoff nu måste man gå på omtentan. Fast det kanske jag hade behövt i allafall. Är sjukt trött just nu, vet inte vad det är med mig, tror det är mörkret. Brukar ha en nästa sjuklig trötthet denna tiden på året och ända fram till mars när det börjar ljusna.

I dag när vi väl hade vaknat så for vi ut med vovvarna, åt gröt till frukost och drog sen på gymmet. Vi körde lite mjukstart, lite cykling, styrkeövningar, och sen körde vi på löpmaskinen den sista kvarten. Detta kommer att kännas i morgon, trots att vi tog det lugnt. Ska nog å simma i morgon med Elin, det gör inget att det blir tre dagar på rad för nästa vecka kan jag inte gå förrän till helgen eftersom jag måste spendera veckan i Luleå... Är ju så sugen på gruppträningarna de har, men får väl gå när jag är tillbaka i stan, jag och Anna är sugna på afrodansen och jag vill pröva spinning igen. Har inte gått på spinning sen ettan i gymnasiet.. Ja som sagt man är ju inte det minsta tränad, men det ska det bli ändring på ;) Siktar i alla fall på att få upp konditionen och styrkan lite grann för att klara jobbet bättre (eller inte slita ut sig så fort). Är ganska tungt att förflytta och hjälpa patienter/ klienter.

Just nu är det Jon, Kate plus eight på TV. Shit innan man skulle orka med sexåriga tvillingar och 3 åriga sexlingar. Sexlingar!!! Fast det är klart om man har en egen tv- show blir man nog sponsrad med blöjor och barnmat så det räcker och blir över. Tydligen har de ju skilt sig, inte så förvånande egentligen med den stressen och livet. Hur får man tid för varandra med åtta småbarn hemma? voi voi..

Nä nu ska jag vila en stund och sen gå ut med vovvarna, senare kommer mina kursare och så ska vi fixa de sista rapporterna. Stress stress...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0