Grand opening

Har bestämt mig för att återuppta mitt bloggande här. Dels för att jag har bestämt mig för att gå ned i vikt, och tänker pröva med LCHF - Low carb High fat. Har börjat med det en gång tidigare och tyckte det var otroligt gott och ett nytt sätt att ändra kosten på. Men jag gav upp alldeles för fort och tyckte det var så bökigt. Ungefär som jag gör med allt annat med andra ord...

Historien bakom är att jag gifte mig i december förra året, och innan det gick jag ned tio kg med hjälp av träning och bättre kost. Sen åkte vi på bröllopsresa, det blev ett nytt år och min kosthållning och motion havererade totalt. Så nu har jag gått upp de kilon jag gick ned, plus ett par till.

Nu är det nog!



En hälsosam och betydligt smalare jag som nygift och lycklig, med min fina karl :)


I dag är jag lika lyckligt gift men har betydligt sämre kondition, stela knän och en massa kläder som är för små.





Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du ska börja om med bloggen igen! Och ang ett hälsosammare liv så tror jag på dig!! Ring om du behöver pepp! :)



Kram på dig!

2010-11-08 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0