Mobilblogg

Försökte registrera mobilnr så jag kan mobilblogga, men det står att det redan är knutet till ett annat konto. Har haft ett tidigare men har avslutat det men tydligen fattar systemet inte det.
Har iaf skrivit till supporten och frågat. Kan ju vara kul att kunna mobilblogga då och då :)

I dag har jag lite ont i halsen. Hoppas hoppas hoppas jag nu inte blir sjuk igen... Hade ju halsfluss för inte så längesen och det var förjävligt :S Men kanske bara är lite vanlig förkylning, tyckte vi hade så kallt i sovrummet i natt.

Nu ska jag gurgla saltvatten och lägga mig i badet en stund och sen fara ut och handla. Har slut på riktigt smör, och en massa annat som numer ska mätta min mage. Får fundera ut middag till i kväll också.. hmm...



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej ! Nu är jag också på gång super taggad :-)

2010-11-10 @ 10:42:45
Postat av: Anna

Hej ! trist att du känner av halsen hoppas det är övergående. Nu är jag också på gång så få se då. Ha det bäst kram Anna..

2010-11-10 @ 10:45:44
Postat av: Emma

Blogg.se är lite dumma. Jag registrerade min blogg på min vanliga mailadress, men så hackades mailadressen efter något år, så jag bytte mailadressen överallt (facebook, bloggen osv). Nu när den verkar säker igen så vill jag byta tillbaka, men det står att min adress är upptagen. Retards.



Hur mår du efter att ha börjat med lchf? Jag har försökt två gånger. Sebbe mår alltid jättebra (kött och sås, woho!) medan jag får världens huvudvärk och blir på sååååå dåligt humör :(



Kram

2010-11-10 @ 16:08:13
URL: http://elkurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0