Motivation

Jag är så motiverad! Så här var det sist också, jag gnällde åt Mattias jättelänge att jag ville gå ned i vikt, men fortsatte äta och äta och rörde inte på mig. Men så en dag small det till och motivationen kom på riktigt.
Så känns det nu, så jag vet ju att jag kan hålla mig till detta nu när jag väl bestämt mig. Får bara hoppas det går lika bra nu, och att det inte hamnar i samma nedåtgående spiral efter jul detta år :S

I morgon ska jag starta dagen med äggfrukost, fara på p-möte, fara hem och GÅ till Frida och Edvin. Hur slö jag än känner mig. Dessutom måste jag tänka på hundarna också, i går och i dag har de haft det skittrist så i morgon ska de få motion och skojj ute. Det ska de ju ha varje dag så klart, men i bland blir det inte lika mycket av den varan...

Köpte en bok på Coop, LCHF-husmanskost. Har börjat läsa den lite och den verkar bra. Sen har jag fått en massa länktips också, ska kika i genom dem så kan jag lägga ut dem här sedan. Skaffade även en fin, blommig pärm som jag ska samla mina recept i. Har jag tänkt göra länge, men nu passar det ju ypperligt. Känner att det, plus att jag ska skriva blogg, peppar mig lite extra. Då vet jag att folk läser och då kan jag ju inte gå å förstöra med massa godis eller mackor :P


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du är så motiverad!...:) Kram

2010-11-09 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0