Suget

I dag är det femte dagen jag inte äter kolhydrater, eller ja ytterst lite iaf, och jag har inte vart sugen nåt alls på nå godis eller mackor. Men nu i eftermiddag blev det lite jobbigt. Jag känner mig verkligen som en knarkare.
Men det är bara att bita i hop och hålla sig mätt.

I dag är Mattias ute på middag med jobbet, så jag är ensam och gör korv med stekta champinjoner, zucchini och så lite tomat och gurka till. Orkade inte med nå avancerat, och måste äta från frysen också och så hade vi lite god stark korv där :) Fast hur ska detta gå utan ketchup??? Jaja tomaterna får uppväga lite av det i alla fall, haha!

I övrigt i dag har jag agerat matleverans åt syster eftersom systerdottern Rebecka är sjuk och hemskt febrig... Satt där en stund och sen har jag bara spelat Fallout New Vegas i några timmar. Älska!
Hann med en timslång prommis med hundarna också, så lite frisk luft har vi fått. Snart är det jobb igen, kommer hem först i morgon kväll då vi ska åka bort i morgon med klienten.


Ha det gott och ha en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0