Bokrea!!!

Coop ute på Bergvik bjöd på frukost nu när bokrean startade. Var inte så mycket folk så jag och Mattias satt och fikade och så hittade jag lite böcker också.

 En riktig klassiker. Började läsa den för jättelängesen men vet inte varför jag aldrig läste färdigt. Nu har jag den hemma i alla fall, och jag älskar filmen så jag borde ju älska boken också.

Denna har jag funderat på länge. Har läst mycket av Skaldeman och det är ju alltid roligt med inspiration och nya matidéer.

Har läst en del recensioner av denna och den verkar kul. Får väl recensera alla mina böcker när jag läst dem.

Just nu håller jag dock på med böckerna om Sookie Stackhouse. Är på tredje på svenska och sen har jag fjärde på engelska, och så köpte jag en pocket nyligt som verkar bra också. Får se i vilken ordning jag läser dem. Kan kanske vara kul med lite bokrecensioner och tips här? Om nån har egna tips så kommentera gärna, får aldrig nog av böcker!

Kommentarer
Postat av: Elin F

om du läser Sookie böckerna kan jag rekommendera paketet man kan beställa med alla åtta första böckerna. Beställde dem jättebilligt!

MMMMMM älskar borta med vinden. Köpte den på Myrorna för hundra år sedan, gillar "fortsättningen" Scarlett också, läs den. Man blir lite bitter för att inte Rhett och Scarlett blir tillsammans i slutet på Borta med vinden så en fortsättning är preciss vad man behöver.



Just nu är jag inne i en Lesley Pearse period. Hon skriver mysiga och lättsamma kärlekböcker. Inte tantsnusk utan mer historiska kärleksböcker.



Nu sängen för tant Elin. Saknar dig massor!

2011-02-24 @ 22:39:42
URL: http://elinikiruna.blogspot.com
Postat av: Therese & Co

Gillar du deckare så är Carin Gerhardsens böcker Hammarbyserien jättebra. Pepparkakshuset, Mamma,Pappa, barn,och Vyssanlull har jag läst tror inte det kommit ut fler än. =)

2011-03-01 @ 10:08:58
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0