God morgon!

I dag ska jag göra en massa jobbiga saker. Fara på arbetsförmedlingen. Fixa lönerapporten från den här veckan jag hann jobba. Jag är löjlig men jag tycker det är så jobbigt att göra ärenden och fara till folk man inte känner. Speciellt när det gäller såna här saker som jobb och mer såna kontakter man inte väljer själv. Jag har lite social fobi. Det kanske är svårt att tro när man känner mig men jag får ont i magen av sånt här. Sen är jag superdålig på att ringa till folk jag inte känner. Kan ta månader innan jag klarar av det. Men som tur är så fixar jag det när jag verkligen måste, men jag har svårt för det.

Äh nog om mina psykiska problem. Det är vackert väder i dag. Sol och plusgrader. Jätteskönt, men rätt så halt. Nästan så man måste skaffa broddar så man inte slår ihjäl sig.

Hur har ni andra det ? Hänt nåt nytt skvaller i Kiruna?

Kommentarer
Postat av: Fija

Du är inte ensam, hatar verkligen att kontakta folk jag inte känner. Däremot att prata med folk när man jobbar och sånt har jag inga problem med men när det rör mig själv är jag urusel på det. :D

Hur har ni det där nere?

Kramis

2011-02-02 @ 18:42:47
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: Elin

Samma här, tycker inte heller om att ringa folk och helst inte träffa folk jag inte känner.

Kanske är något Kirunasyndrom ;)



Skvaller...njae. Har ingen pejl på nånting känns det som.



Vi sitter inne här och är sjuka så inte så konstigt iofs.

Saknar dig! Saknar dig maaasssor.



2011-02-03 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0