Möt mig på Rialto, om du har din längtan kvar

Lyssnar på Ulf Lundell, som jag av någon okänd anledning lagt på hyllan ett tag. Vad ska man säga?

"Håll det där leendet levande, det är det bästa du har"

Mmmm....
Sitter och gör en spellista som passar när man vill dricka öl, vara lite fin och glad. Kanske blir whisky/ölkväll i morgon med Mattias nya kompis. Vi får se. Tjuvstartar redan i kväll med en Zlatopramen, spotify och Call of duty Black ops. Fick nåt infall av generositet i dag när jag var på Bergvik och köpte det åt Mattias i present. Han har tjatat om det där hur länge som helst.

Till mig själv blev det ju den där klänningen jag visade tidigare, och lite vykort från Gallerix som jag ska skicka till syskonbarnen. De har så mycket kul där. Såg en supersuperfin canvastavla med Eiffeltornet på, blev helt kär, den hade passat perfekt på väggen vid soffan. Men den var alldeles för dyr för min plånbok. Voi voi, slösade redan för mycket i dag.

Nu ska jag fortsätta lyssnandet och skjuta lite grann på ps3 :)

Ha en underbar kväll alla!



Kommentarer
Postat av: Elin Fredriksson

Åhå Black Ops. Kört det nu ett tag.

Gillar vapnen men lite less på att man måste köpa allt...=/

Håller på att köpa allt som går att köpa.



Blev förresten dissad av en 8 åring häromdagen. Han dödade 34 stycken. Kände mig något kass....=/

2011-02-25 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0