Ordnat i dag

Rätt nöjd med dagen, har hunnit fixa en hel massa:

* Vart och fått underskrift på lönerapporten, och lämnat den på ett annat ställe
* Vart till arbetsförmedlingen
* Kontaktat sjukgymnast ang ryggen. Äntligen tog jag tag i det! Börjar där så får vi se hur det går.
* Bokat tid hos vet för Tintin, det eviga dåliga samvetet, hennes tandsten :S Men nu får dom ta bort den så ska jag verkligen försöka borsta och hålla efter.
* Bokat tid hos studie-och yrkesvägledare. Behöver hjälp med att välja vad jag ska bli. Vill jättegärna börja plugga till hösten men det gäller ju som sagt att veta vad man ska bli. Det kanske SYV kan hjälpa mig med.

Nu ska jag ut i den strålande solen med tjejerna och när husse kommer hem blir det nog lite skräpmat. Jag och syrran ska ta tag i LCHF igen nästa vecka så känner att jag behöver lite skräp innan avvänjningen igen. Ja, jag är en junkie. En tvättäkta kolhydratsjunkie.
Men på den positiva sidan så har jag iaf inte gått upp nu under "pausen" fast jag ätit en massa skit. Tur det iaf.



Kommentarer
Postat av: Elin F

Hujja måste också ta itu med kosten lite bättre.

Blev lite skräpmat idag (det lilla jag fick i mig) Rikard var gullig och hämtade mat.

Men sen blir det inge mer skräp. Tur att jag inte är så värst sockersugen av mig så det har inte varit några problems. har faktiskt inte köpt godis sen september =/ ! Helt glömt bort godiset faktiskt. Så lite stolt är jag ändå fast jag bara minskat totalt fyra kg..=/ nej ska ta itu med det på allvar snart här.

taggad

2011-02-02 @ 14:41:05
URL: http://elinikiruna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0