Det går bra nu.

Jag har flyyyt :) De ringde i förra veckan från Forshaga kommun om att de ville ha mig p åett gruppboende där, som vikarie då. Så nu går jag bredvid from i går, och så tills i morgon och på torsdag ska jag ha mitt första skift. Verkar vara ett riktigt trevligt ställe med mysig personal och boende.
Inte nog med det, sen ringde dom från Grums kommun i går och dit ska jag på intervju på torsdag och ska mest troligt börja vikariera även där, som personlig assistent. Ska blui jättekul.
Som det är nu passar det perfekt med timvik, iom att vi ska upp till sommaren och mest troligt blir det ju plugg till hösten.
Men har lite beslutsångest över sommaren. Hade ju vart jättebra om jag kunde jobba åtminstone en period här, och så resten i Kiruna, men hur man ska lösa det vet jag inte riktigt. Mattias måste ju upp hur som helst, och så har vi ju hundarna, och jag måste ha bilen. Så då får han bara med sig en hund upp om han flyger... Jaja vi får se hur vi gör, måste diskutera lite.
Fördelen med att jobba här är ju att då håller jag i gång det och det går bra att fortsätta hoppa in underhösten och vintern. Men hursomhelst är det ju kul att man är eftertraktad ;)

Vad annat då? Ja i lördags kom Mattias kompis förbi och det blev lite öl och whiskey för grabbarna, träffade lite folk från vår loftgång och hade allmänt kul. Men jag tål inte lika mycket som förr, oh no. Ska ta det lugnt med sånt där, egentligen är det ju kul att vara nykter också, och jag är tyvärr lite så att jag slutar liiite för sent att dricka haha.

Nåja, nu ska jag ringa lite samtal här och var och fixa lite innan jag ska fara ut till Forshaga.

Ha det bra allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Grattis! Kul att vara efterfrågad! =)

2011-03-01 @ 10:03:56
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0