Lite segt

Usch vilket äckligt väder det är. 1 plusgrad och det vräker ner snö och regnar om vartannat. Och så blåser det lite samtidigt. Urk!

Har haft klädångest inför dopet i helg men nu tror jag det löst sig. Ska iaf ha klänningen från kappahl som jag visade tidigare, och nu hittade jag en beige kofta med nån blomma på axlarna. Lite tantigt men det behöve rju inte vara så party på ett dop. Hittade dessutom ett par, också de något tantiga, skor på Coop för 20:-
Haha modebloggerskan Elisabeth ;)
Kan väl lägga upp en bild på tant- jag sen när jag har på mig min outfit.

I morgon ska jag jobba i Forshaga. Är jättetrevligt där, trevlig personal och mysiga boende. Sen ska jag börja i Grums också men det har inte funkat med de inbokade mötena ännu så jag har inte hunnit träffa klienten. Får se om man hinner nästa vecka. I alla fall är det kul att vara i gång och jobba lite. Inte bara sitta hemma och uggla.

Nu har jag inte pratat med nå kompisar på jättelänge känns det som. Är så dålig på att ringa, och de flesta av vännerna är likadana, eller så har man bara så mycket annat att tänka på. Men måste ju hålla mig lite ajour vad som händer där hemma.

Inte vet jag så mycket egentligen, skrev mest för att skriva lite. Är så tråkigt när jag inte gör nå inlägg på jättelänge, då har jag typ 1 eller 2 besökare om dagen haha.




Kommentarer
Postat av: Elin Fredriksson

Saknar dig =)



superdålig på att ringa, usch usch usch. Slöelin ska ta itu med det snarast. Nu är det dock sängtajm här, passar på att läsa din blogg innan jag går och lägger mig ;)



Fortsätt uppdatera och så vill jag ha fler bilder ;)



KRAM ♥

2011-03-10 @ 23:08:57
URL: http://elinikiruna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0